Tuesday, September 13, 2005

Test Fysikhs

Σε εξετάσεις Φυσικής σε κάποιο πανεπιστήµιο ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές του προφορικά και έναν έναν. Περνάει ο πρώτος, του λέει ο καθηγητής: Είσαι σε ένα τρένο που κινείται µε σταθερή ταχύτητα "u km/h" και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
Ο φοιτητής απαντάει: Ανοίγω το παράθυρο.
Οπότε του λέει ο καθηγητής:
Ποια η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται µετά το άνοιγµα του παραθύρου, ποια η µεταßολή της τριßής µεταξύ τρένου και γραµµών και τέλος ποια η νέα ταχύτητα του τρένου;
O κακόµοιρος ο φοιτητής µην ξέροντας να απαντήσει κόßεται.
Αυτό συνεχίζεται µε όλους τους φοιτητές ώσπου µπαίνει ο τελευταίος, ο οποίος είναι µεγάλο έτος. Του λέει ο καθηγητής:
Είσαι σε ένα τρένο που κινείται µε σταθερή ταχύτητα "u0 km/h" και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
Οπότε ο φοιτητής του λέει:
Βγάζω το σακάκι µου.
Ο καθηγητής του λέει:
Ζεσταίνεσαι πολύ!
Φοιτητής:
Ε τότε ßγάζω και τη µπλούζα µου.
Καθηγητής:
Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ!
Φοιτητής:
Ε ßγάζω και το παντελόνι µου αν ζεσταίνοµαι τόσο πολύ.
Καθηγητής:
Μα µιλάµε καίγεσαι!
Φοιτητής:
Ε τότε ßγάζω και το σώßρακό µου, τι να κάνουµε.
Καθηγητής:
Ωραία... Είναι κι ένας αράπης εκεί και αν το ßγάλεις θα σε
γαµήσει... Ακόµα θες να γδυθείς;
Φοιτητής:
Κοιτάξτε κύριε καθηγητά εγώ προσπαθώ να πάρω πτυχίο εδώ και πόσα χρόνια και συνέχεια µε κόßετε. Και ΟΛΟ το τρένο να µε γαµήσει εγώ το παράθυρο ΔΕΝ το ανοίγω!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Re gatouli , plaka exeis!
Pavlos

7:30 AM, September 14, 2005  

Post a Comment

<< Home